Tini Fattah.Berumur 33 tahun dan mempunyai seorang suami yang penyayang dan iaitu Mohd Arif.Tini juga mempunyai 3 puteri dan yang cantik dan 1 putera yang kacak bernama Syahirah,Izzaty,Nadirah dan Nejad. Berumur 18,17,15 dan 1 tahun.Nak tau lagi tentang kehidupan Tini?Jom baca apa yang Tini telah paparkan di BLOGPOST

NETWORK



Chat



PRODAK SNE
Tuesday, October 16, 2012 at 3:23 AM

PRODAK SNE yang paling laris....


BEAUTSKINBEAUTSKIN ESSENCE Melicinkan dan memutihkan kulit. Merapatkan hubungan suami isteri walaupun telah mengalami monopos atau rahim telah dibuang. Mempunyai rahsia tersendiri hanya sesiapa yang dah mencuba akan dapat merasai dan mengalaminya, kerana mempunyai kuasa ajaib meningkatkan horm...on wanita. Sangat baik bagi pesakit yang hormon tak seimbang .

No. Pendaftaran Kementerian Kesihatan : MAL08031430TR
RM240

Rahsia untuk Kulit Lebih Cerah, Mulus, Gebu dan Awet Muda selalu.. Efektif, Selamat dan Tanpa Sebarang Keraguan..

5 FAKTOR UTAMA - KEKAL MENAWAN ARTI KATA SEBENAR

1. Kecerahan Kulit - kulit kemerah-merahan
2. Memperbaiki Gen - menghalang sakit keturunan
3. Metabolik - Metabolisma stabil
4. Anti-Pengoksidaan - awet muda
5. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara

Beutskin Essence dirumus dengan menggunakan ramuan platinum daripada esens tumbuhan yang unik dan digabung dengan penggunaan teknik ekstraksi supercritical CO2, berupaya menguraikan melanin dan pigmen kuning pada kulit dengan cepat demi memutihkan dan memperbaharui sel badan secara keseluruhan. Ia menggalakkan metabolisme sel dari dalam ke luaran supaya membolehkan badan menjadi lebih sihat dan memperolehi kulit yang lebih cerah. Ia juga membebaskan enzim-enzim aktif sel, berkesan untuk menghalang aktiviti penyahasilan dan meningkatkan tenaga sel supaya tisu kulit seluruh badan berfungsi dengan normal.

KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEAUTSKIN ESSENCE

3 hari :- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari :- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari :- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari :- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari:- Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.Penggunaan jangka masa panjang :- Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna.

Kandungan : Minyak Biji Seabuckthorn, Radix Puerariae Lobata, Minyak Biji Anggur, Likopena, Minyak Kacang Pain, BeeswaxDos yang perlu diambil :


Dos yang perlu diambil :
Sekiranya mampu; 2 biji selepas bangun tidur pagi dan 2 biji sebelum tidur. Ambil semasa perut kosong, jarakkan sejam sebelum sarapan.Kalau tk mampu, ambik 2 biji sehari pagi n sebelum tidur.



SNE CAPSULE

SNE CAPSULE - MENINGKATKAN KUALITI HIDUP MANUSIA

Nama produk : SNE KapsulKod Produk : 10002Berat : 500mg x 60 capsules
RM:220
No. Pendaftaran Kementerian Kesihatan : MAL20034169TCR

" Meningkatkan Kualiti Hidup Manusia "KAPSUL SNE menggabungkan minyak biji Seabuckthorn dengan Mukopolisakarida Makromolekul sebaga ramuan aktifnya, diekstrak dan diperhaluskan dengan penggunaan teknik pengekstrakan superkritikal karbon dioksida. KAPSUL SNE berkesan untuk menyingkirkan toksin danradikal bebas, meningkatkan system imun, mengaktifkan sel-sel otak, system saraf dan system endokrin, serta menyelaras dan membaik pulih sel-sel badan, untuk mencapai tahap metabolism yang optimum.

6 CIRI UTAMA • Melanjutkan usia• Menyuburkan dan mencergaskan sel• Menyelaras dan membaik pulih sel• Mengandungi kesan anti-bakteria• Menyeimbangkan system badan• Membersihkan darah dan membantu dalam proses detoksifikasi.

MANFAAT UTAMA• Berkeupayaan untuk menyingkirkan radikal bebas dan elemen berbahaya.• Meningkatkan fungsi system imun.• Mencegah pelbagai jenis penyakit system pencernaan.• Mengurangkan tahap lipid darah dan kolestrol, justeru mencegah penyakit kardio-serebrovaskular.• Mencegah jangkitan influenza.• Merawat lecur, parut, reput fros dan kudis tekanan.• Mencegah kerosakan yang diakibatkan oleh radiasi dan oksidasi.• Menggalakkan peredaran darah dan mengelakkan pembentukkan bekuan darah/thrombus; mempercepatkan prose penyembuhan luka selepas pembedahan.• Mencegah dan merawat pelbagai masalah ginekologikal. Produk ini amat sesuai untuk kaum wanita.• Membantu perkembangan fizikal dan keupayaan mental kanak-kanak.• Meningkatkan kesihatan kulit dan menagguhkan proses penuaan.

KESAN RAWATAN KAPSUL SNE

Tempoh Rawatan Pertama (1-30 hari)- Wajah yang cantik dan berseri- Kualiti tidur bertambah baik- Mempertingkatkan system imun- Kesejahteraan mental- Meringankan penderitaan penyakit semasa Indikasi :- Kesan rawatan Kapsul SNE telah bermula, menyingkirkan toksin dan radikal bebas daripada badan anda. Sesetengah individu akan mengalami tindak balas yang positif (reaksi penyelarasan). Namun begitu, reaksi sedemikian akan hilang dalam tempoh 1-2 minggu.

Tempoh Rawatan Kedua (30-60 hari)- Berasa cergas dan bertenaga- Wajah yang cantik dan berseri- Pigmentasi dan kedutan berkurangan- Kualiti tidur bertambah baik- Penderitaan penyakit semasa diringankan dan bertambah lega- Wajah tampak berseri dan lebih muda.Indikasi :- Sistem endokrin diselaraskan untuk mencapai keseimbangan dalaman; fungsi imun dipulihkan, metabolism pada tahap optimum. Anda dinasihatkan untuk terus mengambil Kapsul SNE.

Tempoh Rawatan Ketiga (selepas 60 hari)- Keletihan, kepenatan dan sakit belakang semakin lega- Kulit tampak lebih lembab, halus dan gebu- Pigmentasi berkurangan atau semakin pudar- Pengurangan tahap gula darah, lipid darah dan kolestrol- Peredaran darah yang optimum; hujung jari berwarna kemerah-merahan- Symptom penyakit semasa telah dibaik pulih dengan ketara.Indikasi :- Kapsul SNE merupakan sumber nutrient penting untuk tubuh badan anda. Ia membantu menyelaraskan fungsi tubuh anda. Anda dinasihatkan untuk terus mengambil Kapsul SNE. Penyelarasan kesihatan yang optimum.- Pada tahap ini, anda telah menikmati faedah Kapsul SNE. Anda dinasihatkan untuk terus mengambil Kapsul SNE. Dos boleh dikurangkan setengah. Kesimpulannya, Kapsul SNE membantu anda kekal sihat, bebas daripada penyakit dan awet muda, membolehkan anda menikmati usia yang panjang.

KAPSUL SNE sesuai untuk :
1. Penyakit saluran pernafasan; penyakit saluran gastrousus; penyakit sistem urinary.
2. Penyakit kerdiovaskular dan serebrovaskular; penyakit system peredaran darah.
3. Penyakit system saraf; reumatisme dan arthritis
4. Penyakit kulit;
5. Keadaan separa sihat;
6. Fungsi imun yang semakin merosot;
7. Lecur, lepuh, kudis tekanan, luka, reput fros.

SLIMMERZ CAPSULE

Nama produk : Slimmerz Capsule (NEW)
Berat : 250mg x 60 capsules
Harga : RM350.00 (SP)*

Dirumuskan dengan kombinasi pati tumbuhan semula jadi yang berkualiti* Dihasil berasaskan ‘Teori Sel Adipos’ yang terkini.* Menguraikan lemak dengan pantas.* Mengasingkan gula berlebihan di dalam darah dan pembentukan sel lemak yang baru.* Menghapuskan lemak berlebihan di bahagian pinggang* Menyingkirkan isi badan badan berlebihan di bahagian perut* Menghapuskan himpunan lemak dibahagian punggung* mempercepatkan penguraian lemak dibahagian peha* Selamat, stabil dan berkesan.Dengan berasaskan Teori Sel-sel Adipos, Kapsul Slimmerz menyingkirkan radikal bebas dengan pantas, mengaktifkan Mitokondria untuk menghasilkan tenaga dan mengeimbangkan Sel-sel Lemak Penyimpan & Sel-sel Lemak Penghasil tenaga demi mencapai kelangsingan.

5 CIRI UTAMA
1) Meningkatkan penguraian tisu lemak.
2) Produk pelangsingan badan yang berkesan, sihat dan selamat.
3) Melangsingkan dan menyahtoksikkan badan, melicinkan kulit.
4) Melindungi otot dan mengekalkan kandungan air dalam badan, menyelaraskan kadar metabolismetisu adipos.
5) Menyingkirkan lemak tanpa mengurangkan kandungan air, tidak mengakibatkan cirit-birit atau memudaratkan organ dalaman.

FUNGSI PRODUK :
# Prinsip pengaktifan 5 kali ganda yang unik. Ia dapat mengaktifkan enzim lemak dan mencapai kadar penguraian lemak sehingga 32 kali ganda berbanding dengan sebelumnya.
# Selepas penggunaan produk selama 20 minit, ia dapat diserap dengan segera oleh tubuh badan dan menambahkan rembesan TGE dibahagian tubuh badan yang mempunyai himpunan lemak.
# Pati tumbuhan semulajadi yang diekstrak dengan bio-teknologi ini dapat memutuskan 'rantai penyerapan dan penghadaman' lemak dengan segera.
# Membetulkan metabolisme molekul lemak yang terganggu dibahagian tertentu atau secara keseluruhannya. Ia menguraikan sel lemak lebihan yang terkumpul dan mengawal pembentukan lemak baru.
# Penyelarasan metabolisme molekul lemak secara keseluruhan, menambahkan kandungan air yang diperluhan oleh tubuh badan, meningkatkan keanjalan dan kehalusan kulit.
# Mencantikan payu dara, punggung dan kulit. Memperbaiki peredaran darah, vena varikos dan membentuk ukuran badan yang menarik.

DOSE:TAHAN PENGGUNAAN SEBULAN

PAGI : 2 BJ SLIMMERZ CAPSULE+ SEBELUM SARAPAN

KEISTIMEWAAN
1. Tiada kesan sampingan.
2. Harga berpatutan & nilai untuk wang.
3. Melangsing tanpa sebarang tekanan.
4. Kulit tidak menggeleber.
5. Tidak perlu berdiet.
6. Mudah dan pantas.

3 PERINGKAT UTAMA
1. Penyahtoksikan
2. Rawatan
3. Konsolidasi

3 KEUNIKAN
1. Tanpa ciri-birit
2. Tanpa berdiet
3. Tanpa rebound

UNTUK HASIL OPTIMUM :-

1. Tingkatkan pengambilan sayur- sayuran dan buah-buahan.
2. Bersenam dengan kerap.
3. Emosi jaga. Selalu bersikap optimistik

LANGKAH - LANGKAH SLIMMERZ BERTINDAK.

Hari 1 hingga Hari 10:
Buncit, pinggang dan punggung terasa panas, lemak dalam badan dipecahkan dan toksindisingkirkan dari badan kita.

Hari 10 hingga Hari 20:
Buncit, pinggang dan punggung makin berubah, terasa haba mengalir di dalam badan, lemak dipecahkan dengan pantas. Berat badan mengurang 2 kg hingga 3kg, ukuran pinggang mengurang 2 cm hingga 6 cm.Hari

20 hingga Hari 30:
Muka menjadi merah dan putih, badan menjadi langsing. Berat badan mengurang 2 kg hingga 3 kg lagi, ukuran pinggang mengurang 2 cm hingga 6 cm lagi.Hari 30 hingga Hari 60:Memasuki peringkat ke-2. Slimmerz meningkatkan metabolisme lemak dan menyekat sel-sel lemak baru terbentuk. Membina keseimbangan di antara pengambilan dan penyerapan khasiat. Berat badan mengurang 2 kg hingga 6 kg.Hari

60 hingga Hari 90:
Memasuki peringkat konsolidasi. Slimmerz mengeimbangkan sel-sel lemak penyimpan dan sel-sel lemak penghasil tenaga. Lemak darah dikurangkan. Selepas berat badan ideal tercapai, ambil 1 kapsul setiap hari untuk 3 bulan.Huraian:Cara MakanUntuk mengurangkan berat badan.Mula makan 1 biji setiap pagi perut kosong.. air putih kena 3 litter sehari..kesan lagi bagus adalah tambah SNE & Excel Tea..

HASIL
1. Berat badan yang ideal.
2. Peningkatan kesihatan.

EXCEL TEA

Nama Produk : Excel Tea
Kod Produk : 10003Berat : 3g x 30 paket
Harga : RM 90.00 Excel Tea

FUNGSI EXCEL TEA
#Menyingkirkan Toksin dari Tubuh Anda dan Nikmati Kecantikan & Kesihatan Optimum)
#Menyingkirkan toksin dalamanMenyingkirkan toksin luaran
#Melegakan sembelitMengurangkan tahap lipid darah
#Melindungi hati dan pundi hempeduMenentang serangan virus
#Meningkat tekstur kulitMenyingkirkan lemak dan membantu melangsingkn badan.
#Menanguhkn proses penuaan

0 comments

0 Comments:

Post a Comment




← O L D E R P O S T






© 2013 - Layout created by April Delight.
Do you know ?Honesty is the best policy in life