Tini Fattah.Berumur 33 tahun dan mempunyai seorang suami yang penyayang dan iaitu Mohd Arif.Tini juga mempunyai 3 puteri dan yang cantik dan 1 putera yang kacak bernama Syahirah,Izzaty,Nadirah dan Nejad. Berumur 18,17,15 dan 1 tahun.Nak tau lagi tentang kehidupan Tini?Jom baca apa yang Tini telah paparkan di BLOGPOST

NETWORK



Chat



warna 2012
Saturday, January 28, 2012 at 5:48 AM

Assalamualaikum my dear blogger, tahun 2012 ni citarasa tini p warna lain pulak lah...skrg mood wrn yg terang2 lah napa ya hehehehehe..... maybe dah tua kot nah maw kelihatan lbh muda kena lah pakai yg wrn terang2 betul ka tu??? ehmmm

Tahun lepas, tini paling suka wrn yg gelap mcm wrn hitam, coklat tua n biru gelap.....yg jelas mmg byk baju akak wrn2 mcm tu hehehehehe.....tak sanggup ambil risiko dgn wrn yg lbh berani....skrg ni lain pulak tahun 2012 wrn cerah jd pilihan hati akak....adik2 tgk sendiri lah ya wrn2 yg jd pilihan akak stat awal tahun smpai skrg.....

wrn hijau

mmg byk baju akak kali ni wrn hijau, wahhh suka pulak akak wrn hijau ni mmg cntik pulak klu pakai ni wrn....nmpak lbh cerah je kulit ni

ok dik, wrn2 yg akak pilih ni sesuai tk ngan akak hehehehe.....cuba adik suggest ngan akak wrn apa lg yg sesuai wrn yg cntik2... bleh gak akak try.....adakah wrn tu sesuai utk thn ni kn.....komen2 lah ya klu nk komen tu....bleh gak di cuba lainkali kn......tq n cygggg kt u all ^_^ ...



0 comments

0 Comments:

Post a Comment




← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by April Delight.
Do you know ?Honesty is the best policy in life