Tini Fattah.Berumur 33 tahun dan mempunyai seorang suami yang penyayang dan iaitu Mohd Arif.Tini juga mempunyai 3 puteri dan yang cantik dan 1 putera yang kacak bernama Syahirah,Izzaty,Nadirah dan Nejad. Berumur 18,17,15 dan 1 tahun.Nak tau lagi tentang kehidupan Tini?Jom baca apa yang Tini telah paparkan di BLOGPOST

NETWORK



Chat



petikan kata2 dari kawan2 Facebook
Thursday, January 26, 2012 at 11:39 PM

Kita renung bersama2 setiap kata2 yg di tulis rakan2 fb tini ya




AMAL HJ HAMRIN:‎"pilihlah lelaki yg mampu utk memimpin dan menjadi imam mu, dan mengalirkn air matanya tika melihatmu dlm kesakitan melahirkn zuriatnya.http://www.facebook.com/profile.php?id=1172867609

best2 kn kata2 nya ...itu yg kita mahukn...seorg llaki /suami yg memimpin dan menjadi imam dan mengalirkn air mata tika kita kesakitan ......
adakah ciri2 suami kita mcm tu hehehehe.....klu akak lah lbh dr kt atas tu kot ada pada hubby akak hehehehehe memuji lebih2 ni.....alhamdulillah ciri2 kt atas tu ada gak pd dirinya.....syukur kehadratnya akak mdpt hubby yg terbaik utk diri akak ni

lyza anne mahfodz: Hidup ini pendek...ajal, maut dn pertemuan di tgn Tuhan..semoga aku diberi kesempatan utk merasa sedikit kebahagian...cukuplah dgn apa yg pernah dilalui sebelum ini..syukur untuk-Mu wahai Allah yg Maha Mengasihani..alhamdulillah..rahmati stp langkahku..

ifti syazza elanda http://www.facebook.com/profile.php?id=100001293458889 : andai idup punca ppisahan biar la mati myambungnyer smula..namun seandainyer mati punca ppisahan biar la idup ini mbawa erti yg nyata♥nurrayuni rizal
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002665255103 CANTIKWalau pun cinta disebut suci
tak memilih paras dan rupa
itu hanya omongan tong kosong
tidak menerima seadanya
kecantikan yang total paling utama
bagaimana yang kurang bernasib baik
hinakah mereka yang tak punya wajah jelita
mendengar suara bebual mesra
berseloka berhari.siang malam pagi petang
mesranya indah sekali.terlupa paras wajah
bila ditonjol wajah sebenar,nilainya sudah hilang
kemesraan segera hilang,sepantas kilat
kemana hilangnya kasih yang dipupuk
kemana hilang kasih yang di cipta.....
itulah naluri manusia cinta palsu dicipta
semuanya kerana rupa bukan lah jelek
cuma yang sedang sedang sahaja.

dan byk lg luahan hati n rasa dari kawan2 kt fb...insyallah klu akak ada masa terluang bleh lah di copy ayat2 yg power2 dr mrk.....terima kasih yawf

0 comments

0 Comments:

Post a Comment




← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by April Delight.
Do you know ?Honesty is the best policy in life