Tini Fattah.Berumur 33 tahun dan mempunyai seorang suami yang penyayang dan iaitu Mohd Arif.Tini juga mempunyai 3 puteri dan yang cantik dan 1 putera yang kacak bernama Syahirah,Izzaty,Nadirah dan Nejad. Berumur 18,17,15 dan 1 tahun.Nak tau lagi tentang kehidupan Tini?Jom baca apa yang Tini telah paparkan di BLOGPOST

NETWORK



Chat



JUARA LAGU KE-26
Saturday, January 28, 2012 at 11:40 PM

Assalamualaikum MY dear blogger,

wahhh malam ni juara lagu kn.....ada 12finalis yang akan
menghangatkn anugerah juara lagu malam ni.....

Senarai Finalist AJL 26

  1. Kalau Berpacaran oleh (Shohaimi Mior Hassan Shohaimi Mior Hassan / Ana Raffali / Altimet)
  2. Karma oleh Faizal Tahir (Audi Mok/Faizal Tahir/Audi Mok/Faizal Tahir)
  3. Penakut oleh Yuna (Yuna/Yuna)
  4. Sedetik Lebih oleh Anuar Zain (Edry Abd Halim/Edry Abd Halim)
  5. Gadis Semasa oleh Yuna (Yuna/Yuna)
  6. Awan Nano oleh Hafiz (M.Nasir/Budi Hekayat)
  7. Cinta Muka Buku oleh Najwa Latif (Najwa Latif/Ika Latif)
  8. Beribu Sesalan oleh Ning Baizura/Jaclyn Victor/Shila Amzah (Kevin Chin/Tinta)
  9. Kekanda Adinda oleh Atilia & Monoloque (Monoloque/Monoloque)
  10. Wanita Seluruh Dunia oleh Projek Pistol (Boy Clifford/Boy Clifford)
  11. Sungai Lui oleh Aizat (Aizat/Anas, Aizat/Anas)
  12. Kisah Hati oleh Alyah (Manusia Putih/Manusia Putih)


pilihan akak mestilah sungai lui nyanyian aizat....harap2 lagu ni jadi juara ya tp anuar zain

pun best jugak...suara nya mmg memukau hati huhuhuhu, vokal terbaik utk anuar zain

hehehehe mcm je akak yg juri kn cewaahhhh.....tak taw lah sapa yg menang ni malam

kn.....semua best2 .... hrp2 yg terbaik lah yg menang......sungai lui mmg akak suka sgttt...

sapa???

bleh nyanyikn utk akak lgu sungai lui ni......ada tk sapa2 yg sudi hehehehehe.......bg adik2 pulak

sapa yg menang ya mlm ni....kita tgk je lah ya mlm ni siapa jd juara lagu....sokongan je lah

industri

muzik kita ni......aizat boleh lah hehehehehe....ok dear....tu je yg dpt akak coretkn utk mlm

ni.....cyangggg kt u all


^_^




0 comments

0 Comments:

Post a Comment




← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by April Delight.
Do you know ?Honesty is the best policy in life