Tini Fattah.Berumur 33 tahun dan mempunyai seorang suami yang penyayang dan iaitu Mohd Arif.Tini juga mempunyai 3 puteri dan yang cantik dan 1 putera yang kacak bernama Syahirah,Izzaty,Nadirah dan Nejad. Berumur 18,17,15 dan 1 tahun.Nak tau lagi tentang kehidupan Tini?Jom baca apa yang Tini telah paparkan di BLOGPOST

NETWORK



Chat



myMetro | Liwat bayi 23 hari
Friday, October 7, 2011 at 6:17 PM

assalamualaikum......

Tak taw lah apa jd dgn manusia skrg ni kn......mcm2 perkara teruk lg dasyat d org buat.....klu binatang pun msih lg jaga anak2 mrk....sebuas mn sang buaya tp anak2 d jaga....tp ni seorg bapa yg tk taw manusia ka ni apa sanggup meliwat anak yg br berusia 23 hari....mmg teruk tul lah.....sama2 kita baca artikal metro ni pasal seorg ayah meliwat bayi 23 hari

myMetro | Liwat bayi 23 hari

4 comments

4 Comments:

Blogger Cik Orkid said on October 8, 2011 at 1:28 AM  

haish , tak guna langsung . Ade gak eh bapak cenggitu ? -.-


Blogger Tini Fattah said on October 8, 2011 at 2:19 AM  

iya...akak baca ni artikal kt metro geram tul taw....mmg bkn manusia....sanggup dia bt mcm tu ngan bayi sendiri....mmg giler....


Blogger Cik PupuRara said on October 8, 2011 at 2:49 AM  

tewok gilew ah!


Blogger Tini Fattah said on October 8, 2011 at 3:02 AM  

tk taw lah apa sdh jd dgn org mcm ni....mmggg gila


Post a Comment




← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by April Delight.
Do you know ?Honesty is the best policy in life