Tini Fattah.Berumur 33 tahun dan mempunyai seorang suami yang penyayang dan iaitu Mohd Arif.Tini juga mempunyai 3 puteri dan yang cantik dan 1 putera yang kacak bernama Syahirah,Izzaty,Nadirah dan Nejad. Berumur 18,17,15 dan 1 tahun.Nak tau lagi tentang kehidupan Tini?Jom baca apa yang Tini telah paparkan di BLOGPOST

NETWORK



Chat



EDIT PIC
Thursday, October 13, 2011 at 9:53 PM
Assalamualaikum,
smbil2 lunch tu bleh gak jenguk blog akak kn....
ni gatal tgn edit pic akak ni hehehehe ko org tgk lah lah ya.....
ok ka tak ok nnt bglah komen ya.... akak suka hehehehe...jomm layan.




pic akak ngan anak yg sulung, syahirah


akak mengalahkn model dah ni hehehehe model tk berbayar ni **wink**^_^


tu je yg sempat kena edit hehehehe.....br belajar edit pic ni....tp byk keja lah klu main edit2 ni....
nnt lah akak pndai br smbg lg letak pic ya.
TF

6 comments

6 Comments:

Blogger aTy _faRed~ said on October 13, 2011 at 11:42 PM  

waaahhh..anak dah anak dara...tapi akak tetap mantain ek..:) tak nampak macam dah ade anak dare pon..


Blogger Tini Fattah said on October 14, 2011 at 5:48 AM  

iya dah 15thn umurnya.....yg kedua 14thn dan yg bongsu 12thn...tiga putriku


Blogger || A Lady Named .. Yantiey || said on October 14, 2011 at 8:43 AM  

mcm sisters je k...awek mude btul sis..


Blogger Cik tikah said on October 15, 2011 at 1:02 AM  

pelik blog awk tpi cool :)


Blogger Tini Fattah said on October 15, 2011 at 1:11 AM  

iya ka cik tikah hehehehe....anak akak yg edit tu...akak suruh je cr blog yg unik n cntik hehehehe....tq ya cik tikah


Blogger anys said on October 15, 2011 at 10:33 PM  

rjin mngedit picture ;)


Post a Comment




← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by April Delight.
Do you know ?Honesty is the best policy in life