Tini Fattah.Berumur 33 tahun dan mempunyai seorang suami yang penyayang dan iaitu Mohd Arif.Tini juga mempunyai 3 puteri dan yang cantik dan 1 putera yang kacak bernama Syahirah,Izzaty,Nadirah dan Nejad. Berumur 18,17,15 dan 1 tahun.Nak tau lagi tentang kehidupan Tini?Jom baca apa yang Tini telah paparkan di BLOGPOST

NETWORK



Chat



COMEL LAH
Sunday, October 23, 2011 at 7:20 AM

Assalamualaikum
my dear blogger....jomm tgk ni cat......





wahh akak dah terjatuh hati tgk ni cat, besar tul kn....bulunya lebat lagi.....apa lah di makan oleh ni cat ya smpai mcm ni besar......mmg comel sgt lah...suka2 akak tgk ni cat.....

kawan2 blogger , adik2 ada tk binatang peliharaan. akak mmg suka kucing taw dr kecil lg akak ada binatang peliharan. Apa nama binatang peliharan adik2 @ blogger??? akak pggil cat akak dgn mcm2 nama glmour taw hehehehe.....spt, simba, tiger, putri, comel n c hero.....cat akak ni ada yg jenis cat kampung ada jugak jenis siam....tp mmg akak sayang ngan kucing2 akak.
comellll sgt ^_^ kn kn kn....

2 comments

2 Comments:

Blogger Munirah ♥ said on October 23, 2011 at 9:08 AM  

alololo comelnya kucing tu ! XD
ainul ade hamster xD
nama Kiko (abg kasi nama) xDDD


Blogger zareliqa afiqa said on October 23, 2011 at 12:11 PM  

wahhh~ besarnya.comel lak tu.huhu


Post a Comment




← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by April Delight.
Do you know ?Honesty is the best policy in life