Tini Fattah.Berumur 33 tahun dan mempunyai seorang suami yang penyayang dan iaitu Mohd Arif.Tini juga mempunyai 3 puteri dan yang cantik dan 1 putera yang kacak bernama Syahirah,Izzaty,Nadirah dan Nejad. Berumur 18,17,15 dan 1 tahun.Nak tau lagi tentang kehidupan Tini?Jom baca apa yang Tini telah paparkan di BLOGPOST

NETWORK



Chat



CHICA BOOM BOOM @ sunday class - Line Dance
Wednesday, October 26, 2011 at 8:51 PM

ASSALAMUALAIKUM MY DEAR BLOGGER;

Jommm panaskn badan dgn chica boom-boom ni.....
mmg best taw......bakar lemak tu hehehehe ^_^





mudah je n senang klu nk d lakukan....semua dari kita je, nk buat @ tak....

harap2 pnduan kt atas ni bleh lah bntu cikit2 membakar lemak yg ada tu kn,
klu buat ngan kawan2 lagi best tk rasa masa berlalu taw.....tp sendiri2 pun ok jugak....
mcm akak lbh suka execise sendiri2 kt umah ni......yg penting kita sihat dah cergas.....

amalknlah selalu execise k.....diet je tk berkesan klu tk execise???? betul tk???


1 comments

1 Comments:

Blogger .: iEyLa :. said on December 22, 2011 at 8:21 PM  

ooppss..kne bngun nih..hihi


Post a Comment




← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by April Delight.
Do you know ?Honesty is the best policy in life