Tini Fattah.Berumur 33 tahun dan mempunyai seorang suami yang penyayang dan iaitu Mohd Arif.Tini juga mempunyai 3 puteri dan yang cantik dan 1 putera yang kacak bernama Syahirah,Izzaty,Nadirah dan Nejad. Berumur 18,17,15 dan 1 tahun.Nak tau lagi tentang kehidupan Tini?Jom baca apa yang Tini telah paparkan di BLOGPOST

NETWORK



Chat



TERIMA KASIH
Thursday, October 6, 2011 at 6:53 AM


Alhamdulillah.....akak dpt gak update blog akak ya...dah berkurun2 akak tk jenguk ni blog hehehehe.....apa kabar yg follow akak....hrp2 ko org sihat2 ya.....terima kasih coz follow blog akak ni.....

terima kasih gak akak tujukn buat anak akak yg kedua nurul izzaty kerana dia yg kasih cntik blog akak....nah klu ko org nk bleh gak dia buatkn tp kena caj lah hehehehe....apa2 pun mama sgt suka ya syg.....tq tq so much....owh ya kawan2 jgn lupa ya nnt cr blog anak akak klu nk mcm blog akak ni hehehehe....klik je link kt bawa tu ya.....cyg semua TF

0 comments

0 Comments:

Post a Comment




← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by April Delight.
Do you know ?Honesty is the best policy in life