Tini Fattah.Berumur 33 tahun dan mempunyai seorang suami yang penyayang dan iaitu Mohd Arif.Tini juga mempunyai 3 puteri dan yang cantik dan 1 putera yang kacak bernama Syahirah,Izzaty,Nadirah dan Nejad. Berumur 18,17,15 dan 1 tahun.Nak tau lagi tentang kehidupan Tini?Jom baca apa yang Tini telah paparkan di BLOGPOST

NETWORK



Chat



18thn sdh 24.10.11
Monday, October 24, 2011 at 12:58 AM


ASSALAMUALAIKUM


my dear blogger hr ni 24.10 adalah hari bersejarah akak.....pada hari ni jugak akak telah sah di nikahkn dengan insan yg amat menyayangiku EN. MOHD ARIF HAMZAH.....kami dah di ijabkabulkn pada 24.10 1993. sekarang kami dah menjalani bahtera maligai bahagia bersama suka n duka bersama2 dah 18tahun.


ALHAMDULILLAH.


hidup bersama2 dgn hubby tercinta selama 18thn mcm tk terasa sgt, terima kasih sayangku kerana sentiasa melayan kerenah manjaku selama kita bersama2, engkau lah insan yang amat amambaby sayangi n cintai.....macam baru semalam je kita nikah kn tk sedar n cpt tul masa berlalu....anak2 dah makin membesar.....sedar2 ulangtahun nikah pulak ni ari hehehehe.....utk pengetahuan adik2 n rakan2 blogger....setahun akak akan menyambut dua kali setahun aniversary.....sebab nya hari akak nikah dan sanding tk sama hehehehe...... akak di nikahkan pada 24.10.93 dan akak sanding pada 24.12.94 jadi setahun dua kali lah akak smbut hari ulangtahun perkawinan akak......




DOAKAN


kebahagian akak n hubby ya.....mudah2an hubungan kmi ini kekal bahagia hingga keakhir hayat.......sentiasa di rahmati oleh ilahi kebahgian kmi dunia akhirat begitu jugak dgn anak2 akak yg amat akak sayangi syahirah, nurul izzaty dan nurul nadirah terima kasih ngan ucapan tu ya....mama sayang sgt dgn kmu......begitu jugak rakan2 akak kt facebook terima kasih doakan kebahagian tini dan suami......mudah2an ko org pun sentiasa berbarbahagia ngan insan tersayang...amin

4 comments

4 Comments:

Blogger .: iEyLa :. said on October 24, 2011 at 1:42 AM  

ieyla doakan akk sentiase bahagia dan moga jodoh akk kekal smpai ke akhir hayat..
happy for u kak.. ;)


Blogger Tini Fattah said on October 24, 2011 at 1:51 AM  

thanxxx so much dear.....mudah2an ya dik...amin ^__^


Blogger Susan Lolo Bua said on October 24, 2011 at 8:48 PM  

sweet la akak ni.. :)
happy anniversary! more love in future!


Blogger Faiz said on October 25, 2011 at 8:27 PM  

moga bahagia hingga ke sana ya kak ..insyaallah


Post a Comment




← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by April Delight.
Do you know ?Honesty is the best policy in life