Tini Fattah.Berumur 33 tahun dan mempunyai seorang suami yang penyayang dan iaitu Mohd Arif.Tini juga mempunyai 3 puteri dan yang cantik dan 1 putera yang kacak bernama Syahirah,Izzaty,Nadirah dan Nejad. Berumur 18,17,15 dan 1 tahun.Nak tau lagi tentang kehidupan Tini?Jom baca apa yang Tini telah paparkan di BLOGPOST

NETWORK



Chat



HADIAH PERTAMA DI BULAN APRIL
Monday, April 4, 2011 at 8:45 PM

AWAL nya dapat hehehehe........




awal bulan april adiah yg hubby janjikn nk bagi akhirnya smpai jugak kt rumah.....
hubby sendiri pandu tu keta n bawa balik.....
terima kasih mamababy ucapkn dgn pemberian sayang.....
harap2 ada lg ya hehehehe
love u so much dear....thanxxxx a lot.

4 comments

4 Comments:

Blogger aTy _faRed~ said on April 4, 2011 at 9:33 PM  

waaahhh...!!!! sonok nyer asben adiahkan kereta pink yang cute...!!! biler lar turn ai ni pulak nak dapat adiah dari asben ai pulak....[hihi]..:)


Blogger Norhafiza said on April 4, 2011 at 9:45 PM  

tahniah tini...i ni pakai ford lama ni je la...dah makeup sket2...nak beli baru..sapa nak bayo tax hahahaha...tak mampu deeee..


Blogger Tini Fattah said on April 5, 2011 at 2:34 AM  

hehehe thanxx ya aty....leh biasa2 je tu....yg pting dia ingat b'thday akak hehehehe.....happy sgt2 gak.....walau awal 20 hr dr ari lahir tini hehehe ^_^


Blogger Tini Fattah said on April 5, 2011 at 2:37 AM  

thanxx nor....crv pun dah kena makeup hehehe mcm br dah...hr tu d kasi masuk workshop n dah pun d pasangkn tinted yg tahan ketuk tu....u taw lah tini msih lg truma sjk kejdian hr tu....memandu pun mesti ada kawan.....


Post a Comment




← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by April Delight.
Do you know ?Honesty is the best policy in life