Tini Fattah.Berumur 33 tahun dan mempunyai seorang suami yang penyayang dan iaitu Mohd Arif.Tini juga mempunyai 3 puteri dan yang cantik dan 1 putera yang kacak bernama Syahirah,Izzaty,Nadirah dan Nejad. Berumur 18,17,15 dan 1 tahun.Nak tau lagi tentang kehidupan Tini?Jom baca apa yang Tini telah paparkan di BLOGPOST

NETWORK



Chat



FACEBOOK
Friday, October 7, 2011 at 10:23 AM




Mari kita bincangkn cikit @ banyak pasal ni facebook......
facebook yang banyak mendatangkan keburukan kepada mereka2
yang telah berumahtangga.....
jom kita baca ramai2......
aksi si jejaka memikat si gadis @ wanita......
ehmm tanpa pengetahuan isteri2 di orang ni taw huhuhuhu.......

so apa pendapat ko org kalau suami kamu buat macam ni......
tulis ayat2 cintan kepada gadis2 di facebook.....

tk nk panjangkn cerita kita mulakan cerita pertama c A ......pm c B

c A ni lelaki ya.......

c A pm c B: ok daling..sya call ko nnti.......

mengancam ko tau...sexy ni
mau cair sya ni...
klu jumpa mcm ni karas aku.....hehehe


huhuhu panazz jugak baca ni taw .....betul tk ehmmm....
sabar je bila terbaca ni........
ok bab dia dgn ni pempuan ni sampai di sini saja sebab
terkantoi dengan bini nya hehehehe......
bini jadi spy siang dan malam sudah kat facebook nya huhuhuhu......

kita beralih pulak dengan gadis dari indonesia.....
pempuan ni memang lawa jugak lah tapi tu leh janda......
ehmmm mungkin dia sunyi kot tu leh di layan pm sang lelaki ni.....

jom kita baca ramai2 perbualan di org k.....
kita mulakan dari si lelaki dahulu......

A :baju hijau ok.....cuma yg satu macam'telanjang' koq...tak pakai baju c...
abang cadang baju hijau....abang suka tengok dong....
rossy cantik sekali posisi macam itu....

:agi bagus kalau dipeluk dong....panas2 c
boleh abang peluk koq....hehheeee

:seminar on d ....belum lg.......
baru bangun tidur......tentu sexy dong hehheee
ada mimpi abang koq masa tidur.......heheheee..

:rossy sexy dong d gambar tu......
betty sedap enak mata memandang koq........


ehmmm ingatkn belum terdelete ...rupa2nya sudah di delete huhuhu.....
tu je yang sempat di selamatkn hahahaha
apa-apa pun benda dah lepaskn....c lelaki tu dah pun minta maaf dengan
bini nya dan berjanji tak buat lagi.....ehmmm boleh percaya ka???? huhuhu
terpaksa percaya jugaklah......
ituleh kena sabar k.
walau macam mana pandainya tupai tu melompat.......
boleh jugak jatuh ke tanah kan.....
nah begitu jugak sang lelaki yang buat scandal kat facebook.....
pandai2 mereka menutup segala perbuataan mereka.....
akhirnya terbongkar jugak......

kalau kejujuran, keihlasan di terafkan dalam hati dan jiwa ini.....
insyallah ALLAH akan sentiasa mendengar doa-doa mereka......

Dalam perhubungan suami isteri.....
haruslah ada sifat jujur,
dan hargai lah apa yang di miliki.......
jangan turuti kata nafsu.....
nanti diri yang akan merana.....
fikir-fikirkan lah.....
dan renungkan lah......

selamat berkasih sayang
dan jangan ada scandal.......
huhuhuhu......
jangan hancurkan kebahagian yang telah di bina.....
kukuhkan lah hingga ke hujung nyawa.......
perbaiki kelemahan masing-masing.....
dan cintailah dia seadanya.....
kekasih gelap yang tersemat tu......
buanglah jauh-jauh.....
binalah kehidupan yang lebih membahagikan....
suburkan lah dengan benih-benih kasih sayang.....
siramkanlah dengan kejujuran.....
agar iya kukuh untuk diri dan keluarga....
utamakan keluarga dan anak-anak...
mereka lah yang akan memberikan kebahagian.....






AMALAN UNTUK MEWUJUDKAN KASIH SAYANG SUAMI ISTERI DAN KELUARGA



JADIKAN AMALAN INI SEBAGAI WIRID SETIAP KALI SELEPAS SOLAT

SERTA BOLEH JUGA DIBACA PADA AIR DAN DIBERI MINUM SEISI KELUARGA


3 comments

3 Comments:

Blogger RinsyaRyc said on October 8, 2011 at 4:22 AM  

kena carik calon suami yang betul2 baik.. kalau anak sendiri sanggup di buat mcmtu, memng nak kena cerai lah tu...


Blogger RinsyaRyc said on October 8, 2011 at 4:24 AM  

<---upss.. salah komen.. atas tadi tu komen untuk pak cik meliwat anak.. hehehe...

memng betul suami isteri kena setia n jujur untuk kekalkan hubungan sampai ketua.. ^^


Blogger Tini Fattah said on October 8, 2011 at 7:22 AM  

iya dik rinsyaryc.....tu lah yg pling d hrpkn oleh seorg isteri n bgitu jugak seorg suami kena lah bersikap jujur n setia....tp tu leh....kdang2 isteri jujur tp suami pulak tk setia...hehehehehe n begitulah sebaliknya.....


Post a Comment




← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by April Delight.
Do you know ?Honesty is the best policy in life