Tini Fattah.Berumur 33 tahun dan mempunyai seorang suami yang penyayang dan iaitu Mohd Arif.Tini juga mempunyai 3 puteri dan yang cantik dan 1 putera yang kacak bernama Syahirah,Izzaty,Nadirah dan Nejad. Berumur 18,17,15 dan 1 tahun.Nak tau lagi tentang kehidupan Tini?Jom baca apa yang Tini telah paparkan di BLOGPOST

NETWORK



Chat



KEZUTAN BUDAYA
Sunday, February 20, 2011 at 4:44 AM




PERTAMA DALAM SEJARAH ^__^

Dating ngan hubby di malam minggu, biasa kami selalu dengar live band kt sutera habour je utk kasi relex2 tension n sambil2 tu borak2 sayang leh namanya hehehehe....

Tapi kali ni hubby tk bgtaw nak bawa p mana kami dating, dia kata ikut je tapi perasaan ni berdebar2 je indak taw napa ehmmm maw p mana pulak sayang ku bawa ni.....ada kezutan lagi ka huhuhuhu .......nah mmg terkejut bila tgk kat depan macam terbeliak jugak mata ni taw hahahaha biar betul hubby ku bawa tini p cni.....tk pernah lagi tini p cni taw....umur dah masuk 34thn ni nileh dalam sejarah tini menjejakan kaki p....p....p mana ya hehehehe???? ko org taw tk p mana, hehehehehe yg biasa p mesti taw kn betul tak......

Wawawawahhhh terkezutt ngan budaya ni hehehehe.......biar betul tini datang p cni huhuhuhu....langsung tk dengar org berckp pun , yg dgr bunyi bising org nyanyi je sambil menari.....sound nya punya leh kuat adeh maw pekak telinga ni taw.....nk cerita ngan hubby pun tk boleh uhuhuhuuuu......tp tini suka gak dgr lagu nya coz lagu2 yg latest kn mmg tini suka tp tu leh terlalu kuat....mmg mcm tu ka klu kt pup ehmm kt disco huhuhuhu pertama kali taw p disco ni ^__^
Paling tk tini sangka2 tgk aksi2 yg jarang2 tini tgk secara live huhuhuhu...taw??? nah mmg ko org taw apa tini maksudkn......bergesar ngan lelaki, bertukar2 no hp, minum ehmmm mmg benda yg patut ada kn huhuhuhu mmg tergugat leh cik abg klu dtg p disco, yg alim jadi tk alim tergugat dgn godaan melihat aksi panas gadis2 d kelab huhuhuhu.....maw tk maw ada jugak yg terpengaruh n terperangkap dgn dunia mereka.....

Nasib baik leh hubby bawa tini sekali klu tk siap dia kena cubit kt paha hahahaha....tp tini syggg sgtt kt bapababy, sekurang2 nya tini taw gak dunia org yg suka keluar tengahmalam n apa di org buat, napa d org suka sgtt p disco.....tini tk kisah leh kalau mengeratkn hubungan suami isteri....jangan je menjenamankn hubungan suami isteri sudah.....

Dgr sini para isteri2 ya...tini nak bg nasihat cikit, kalau hubby nak jugak p disco ko org ikut sekali ya huhuhuhu....sekurang2 nya hubungan makin erat lagi....satu lagi kita taw apa d org suka ehehehe n berfikir terbuka sikit, coz bila tini tgk sendiri keadaan kat ctu mmg tini taw napa lelaki suka kat cna jadi ia mmg bagus utk menambah pengetahuan utk tini agar sentiasa memberi terbaik dan lagi terbaik agar kita tidak boleh kalah.....biarleh di org dgn dunia hubiran mereka yang penting kita pandai jaga hati n perasaan suami......mereka p disco hanya utk suka2 n mencari hiburan yang mereka tk dpt kat rumah, jadi kita fikir2 leh ya sama2 hehehehe cari kebaikan dan jgn tgk keburukan kt disco k.....fikir2 kn ya frenzz

Mudahan2 hubungan kami suami isteri d berkati ilahi dan bahagia hingga ke akhir hayat....aminX100000000 kali huhuhuhu.....pesan ku utk suami tersayang.....ingat ya, klu p sana bawa mamababy sekali..... ^__^
Adakah tini p cna lagi.....kita tunggu dan lihat leh ya frenzz.....

0 comments

0 Comments:

Post a Comment




← O L D E R P O S T
N E W E R P O S T →






© 2013 - Layout created by April Delight.
Do you know ?Honesty is the best policy in life